• Gratis verzenden vanaf € 50,- Nederland of € 75 België
  • Verzending met Track & Trace code
  • Bel ons voor advies!

Meest Gestelde Vragen

Klantenservice

Een vraag over de producten, een bestelling of over ons? 

De meest gestelde vragen worden hier beantwoord!                 TIP: Vind snel een antwoord door een categorie te kiezen.

 

1. Producten   

  • Biedt Ten Kate Racing Products garantie over de producten, onderdelen en kits?

  •  

  • Wat moet ik doen met een beschadigd of incompleet product?

  •  

2. Betaling

3. Levering

4. Afhalen

  • Ik wil mijn bestelling afhalen, is dit mogelijk?

  • Kan ik onderdelen direct afhalen in Nieuwleusen, dezelfde dag?

5. E-mails

  •  Ik ontvang geen e-mail van jullie?       

Staat je vraag er niet tussen?

  • Neem contact met ons op!

  •  Stel je vraag hier

  • E-mail: webteam@tenkateracingproducts.com

  • Telefoon: 0529-488835


1. Producten

Garantie

De op Tenkateracingproducts.com aangeboden onderdelen en/of kits zijn ontworpen en geproduceerd voor competitie gebuikt en worden daarom verkocht als "zonder garantie". Ten Kate Motoren B.V. neemt geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot de kwaliteit veiligheid van en/of prestaties van de producten.

Reparatie

Bij het versturen van een bestelling handelen wij met de grootste zorg mogelijk. Mocht je desondanks een beschadigd of incompleet artikel hebben ontvangen, dan vragen we om contact met ons op te nemen. Dit kan via webteam@tenkateracingproducts.com of via +31529-488835. 


2. Betaling

Er is een probleem met de betaling, wat nu?

Wij doen er alles aan om de betaling zo veilig en makkelijk mogelijk te laten verlopen. Helaas kan het voorkomen dat er een technische storing is, waardoor een betaling mislukt.

Als je nog geen bankgegevens ingevuld hebt, dan raden we je aan om het opnieuw te proberen. Ook als het geld nog niet van je rekening afgeschreven is, adviseren wij je om het nogmaals te proberen.

Mocht het voorkomen dat één bestelling dubbel betaald is, dan zijn wij natuurlijk altijd bereid om dit (in overleg) terug te storten.

Niet betaalde bestellingen worden automatisch geannuleerd. Mocht de status van je betaling onduidelijk zijn, dan vragen we je om contact met ons op te nemen. (0529-488835)

Betaalmogelijkheden

Bij het afrekenen van je bestelling kun je gebruik maken van verschillende betaalmogelijkheden, waaronder Ideal, Creditcard en Afterpay. In het geval van Afterpay krijg je binnen enkele dagen na het doen van je bestelling een digitale factuur toegestuurd.

Klik hier voor meer informatie over de betaalmogelijkheden

Betaalmogelijkheden


3. Levering

Wanneer kan ik mijn pakket ontvangen?

Wij proberen de levertijd van een product zo goed mogelijk te communiceren op de productpagina's. Daarnaast wordt de levertijd ook vermeld in de bevestigingsmail die krijgt toegestuurd. Aan de hand van een Track & Trace code van PostNL is het mogelijk om je bestelling te volgen. Dit kan online, maar ook met de PostNL app.

Ik ben niet thuis op het moment van levering. Wat gebeurt er met mijn pakketje?

Het kan natuurlijk dat je niet thuis bent als de pakketbezorger het pakketje aflevert. De bezorger probeert het pakketje dan bij de directe buren af te leveren. Als dit niet lukt, laat de bezorger een bericht met code achter. Met deze code kan je die dag tot 22:00 uur een nieuw aflevermoment inplannen voor de daaropvolgende dagen. Mocht dit alles niet lukken en kan het pakketje op een later moment ook niet worden afgeleverd, dan kan het pakket worden afgehaald bij een postkantoor in de buurt.

Ik krijg een verzendbevestiging maar zonder Track & Trace code?

De eerste mail dat je krijgt toegestuurd is een bevestiging van de verzending. In een latere e-mail wordt door een Track & Trace code gegeven waar het pakketje mee te volgen is.

Op de verzendbevestiging staan niet alle artikelen, krijg ik wel alles?

Ja, de artikelen worden uit verschillende magazijnen verstuurd, waardoor niet alle artikelen op één verzendlijst staan. Van de tweede en eventueel derde verzending ontvang je later een bevestiging en ook een aparte Track & Trace code. Er worden natuurlijk geen extra kosten in rekening gebracht voor meerdere verzendingen.

Ik heb het pakket ontvangen maar er ontbreken artikelen?

Om je bestelling zo snel mogelijk te leveren, werken we met meerdere magazijnen. Hierdoor kan het zijn dat de bestelling in twee pakketten verstuurd wordt. Het tweede pakketje wordt op een later moment verstuurd. Dit staat dan aangegeven op de meegestuurde factuur. 

PostNL - Tenkateshop.com


4. Afhalen

Ik wil mijn bestelling afhalen, is dit mogelijk?

Ja, alleen moet je bij het doen van de bestelling aangeven dat je order wilt afhalen. Het afhalen is alleen mogelijk bij onze winkel in Nieuwleusen (Overijssel). Het kan voorkomen dat wij het artikel eerst moeten bestellen bij een leverancier. Zodra de bestelling klaar is om afgehaald te worden, stellen we je hiervan op de hoogte.

Kan ik onderdelen direct afhalen in Nieuwleusen, dezelfde dag?

Nee, helaas is een deel van de onderdelen en kledingartikelen niet op voorraad bij onze winkel in Nieuwleusen. Het duurt in de meeste gevallen één werkdag voordat deze artikelen in Nieuwleusen af te halen zijn. We stellen je op de hoogte wanneer een bestelling af te halen is.


5. E-mails

Ik ontvang geen e-mail van jullie?

Het komt voor dat de providers UPC en Chello onze e-mails blokkeren. Indien mogelijk proberen we zoveel mogelijk van deze problemen te voorkomen.

Daarnaast is het ook mogelijk dat een spamfilter de e-mails blokkeert. Kijk hiervoor in de beveiligingsinstellingen van je computer, tablet of smartphone.

 


Nog geen antwoord op je vraag? Neem contact met ons op! 

Telefoon: 0529-488835

E-mail: webteam@tenkateracingproducts.com

Ons team probeert je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Terug naar boven