• Gratis verzenden vanaf € 50,- Nederland of € 75 België
  • Verzending met Track & Trace code
  • Bel ons voor advies!

Afleveren van je bestelling

Verzenden

Alle bestellingen worden bij ons zo spoedig mogelijk verwerkt. Bij het artikle staat aangegeven welke levertijd geldt voor dat specifieke artikel in de aangegeven kleur en maat. Bij het overgrote deel van de artikelen staat: 'Op werkdagen vóór 16.00 uur besteld, morgen in huis'. Deze artikelen worden, hoge uitzonderingen daargelaten, de volgende dag afgeleverd.

Indien de levertijd langer is dan 2 weken krijg je een bericht van ons. Als wij vermoeden, om wat voor reden dan ook, niet binnen de in de algemene voorwaarden gestelde termijn van 30 dagen te kunnen leveren, nemen wij even persoonlijk contact met je op.

Artikelen die in het weekend en vrijdag na 16.00 uur worden besteld zullen in principe op dinsdag bij je thuis aangeboden worden. Momenteel is het nog niet mogelijk om op maandag af te leveren.

Verpakking

Alle artikelen worden door ons altijd met de grootst mogelijke zorg ingepakt. Mocht je toch een pakket ontvangen dat beschadigd is , dan vragen we je om contact met ons op te nemen.  

Bezorgen

Binnen Nederland wordt je bestelling thuisbezorgd door PostNL. PostNL streeft ernaar pakketten in Nederland binnen 24 uur te bezorgen. In de e-mail die je krijgt waarin staat dat het artikel is verzonden kun je tevens door middel van de track en trace code achterhalen waar het pakket zich bevindt.

Wanneer je niet thuis bent als de bezorger je pakket aan komt bieden, wordt het  pakket bij de buren aangeboden. Je ontvangt dan een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Mocht dit niet kunnen, dan wordt het pakketje weer meegenomen door PostNL. Er wordt dan een nieuw aflevermoment ingepland. Let op: Je ontvangt een code waarmee je dit aflevermoment kan aanpassen. Je hebt op die dag tot 22:00 uur om dit te doen.    

Tip 1: Je kunt ook uw bestelling laten afleveren op een ander adres. Zoals bijvoorbeeld met Pakje Gemak, waarbij je een servicepunt kan kiezen om je pakje op te halen. Dit kan bijvoorbeeld de plaatselijke AH zijn. Dit kan goed van pas komen wanneer je overdag niet thuis ben. Je kan daarnaast ook de bestelling laten afleveren op je werkadres.

Tip 2: Je kan er voor kiezen je bestelling zelf af te halen bij onze vestiging in Nieuwleusen (vlakbij Zwolle aan de A28). Hiermee bespaar je uiteraard verzendkosten en heb je de mogelijkheid een kijkje te nemen in onze winkel. Hier vind je onder andere vele motoren, een mega motorkledingshop en natuurlijk het Honda World Superbike team. En je weet zeker dat iemand anders het artikel niet voor je neus weg koopt. Let op: Wacht met afhalen tot je een bevestiging hebt gekregen dat je het artikel kan afhalen.

Waar is mijn pakket op dit moment?

Je pakket is online en via de PostNL app te volgen. Dit kan met de Track & Trace code die je bij na de verzending van het artikel ontvangt.

Het pakket is niet aangekomen. Wat nu?

Is het pakket na enkele dagen nog steeds niet bij je afgeleverd en ook niet afgeleverd bij de buren? En kun je het pakket met track en trace niet terugvinden? Dan verzoeken wij je in dit geval contact met onze klantenservice op te nemen zodat we het pakket kunnen opsporen. Stuur hiervoor een e-mail naar klantenservice@tenkateshop.com.